Sidor

söndag 3 april 2016

April-april!

Som många säkert förstod var det ett skämt, men jag lyckades lura en del faktiskt! Så det var lite kul i alla fall! :)

Ny månad, nytt kvartal, delårs rapporterna börjar snart trilla in.. och jag fortsätter precis som vanligt med att investera löpande.
De investeringar som skett för sista planerade slanten för denna lön ser ut såhär:

Tele2 B - 8 st till kurs 73,25 kr/st
H&M B - 2 st till 265,80 kr/st. 

Båda dessa köp snittade även ner mitt gav på aktierna en hel del, vilket är kul! Men nu är tanken att jag ska vänta till nästa lön innan mer köp görs.

Boston Pizza Royalties Income Fund har också hunnit lämna utdelning på hela 2,85 kr för mina 4 aktier, de trillade in på kontot den 1 april, vilket skämt!

Tänkte inte göra det mer avancerat än så, är fortfarande lite morgontrött..!

Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar